ناساالکتریک در برابر کرونا به کمک مردم آمده است
نوشته شده توسط : کرونا و اخبار آن

در این روزها که سرتاسر آن استرس و دلهره است و همه ما دغدغه سلامتی خود و عزیزانمان را داریم باید به کمک هم شتافته، تا زنجیره انتقال ویروس کرونا را شکست دهیم.

هر کدام از ما نقش بسزایی را در زمینه قطع این زنجیره ایفا می کنیم و به نوبه خود با را رعایت یک سری اصول بهداشتی و مراقبتی می توانیم مانع انتقال و پیشرفت ویروس کرونا و بیماری کویید 19 شویم.

همه ما با رعایت مسائلی مانند زدن ماسک، پوشیدن دستکش، استفاده از انواع محلول ضدعفونی کننده و رعایت مسائل بهداشتی و نظافتی می توانیم تا حد زیادی از گزند این ویروس در امان بمانیم.

شرایط به وجود آمده که مسلما بر روی چرخه اقتصادی نیز تاثیر بسزایی گذاشته است، باعث نگرانی اقشار مختلف جامعه به‌خصوص قشر ضعیف شده است.

در این روزها است که افراد توانمند از نظر مالی می‌توانند با کمک به شیوه‌های گوناگون، در این اوضاع نابسامان که اکثر کسب و کارها نیز ضربه خورده است باری از روی دوش اقشار ضعیف بردارند.

بعد از در نظر گرفتن اوضاع اقتصادی و مالی باید اوضاع بهداشتی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نیز مورد توجه قرار گیرند.

زیرا اکثر بیمارستان‌ها با کمبود تجهیزاتی از جمله انواع دستکش و ماسک، لباس مخصوص، عینک، پاپوش مخصوص و ... مواجه هستند.

کمک به پرستاران و پزشکانی که در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار گرفته‌اند و فراهم کردن تجهیزات برای آنان توسط خیرین می‌تواند در حفظ سلامت آن‌ها و دیگران کمک بسیاری کند.

ارگان‌ها، شرکت‌ها و خیرین مختلفی هستند که با کمک‌های خود توانسته‌اند در شهرهای مختلف خدمتی شایسته انجام دهند.

گروه لوازم خانگی ناساالکتریک نیز یکی از این خیرین پیش قدم می‌باشد که با توزیع تعداد قابل توجهی ماسک فیلتردار، ماسک معمولی، لباس مخصوص ایزوله، دستکش و تولید 30 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده و توزیع آن در بیمارستان و روستاهای دور دست توانسته خدمتی شایسته به مردم ارائه کند و نشان دهد ناساالکتریک همراه همیشگی خانواده‌‌های ایرانی چه در خانه‌های آن‌ها و چه در شرایط بحرانی است.

در اینجا به توضیح مفصلی از ویروس کرونا و نکات مراقبتی مورد نیاز می‌پردازیم تا با داشتن اطلاعاتی جامع بتوانیم جلوی ورود این ویروس را به خانه‌های خود بگیریم.

برای ادامه مطلب کلید کنید. https://www.nasa-electric.com/blog/news/nasselectric-has-come-to-the-aid-of-the-people-against-coronavirus.html





:: برچسب‌ها: ویروس کرونا , امیکرون , کرونا , ناساالکتریک , کادردرمان ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: